2015. augusztus 11., kedd

Csak egy Beatlesbuzi






Mindenkinek meg vannak a maga korszakai. Ezeket több idősávban, és több dologban is láthatjuk. Gyermekkortól tinikorig, februártól márciusig, hétfőtől péntekig.

Meg kell vallanom, nagyon sokáig "pasi függő" voltam, aztán címeres otaku, majd film addiktív. A zenében azonban mindig is stabil volt az ízlésem. Amint kiléptem a populáris zenék  köréből, az akkor megkedvelt dalokat a mai napig szeretem. Viszont jött a Beatles bomba.
A nyár közepén, mint vasemberbe az a pár gonosz fémdarab, belé, is becsapódott a négy kis mocsok dalainak varázslatos hangzása. 
Természetesen ez jelenleg az életem rengetek területén t befolyásolta, ezért is fog megszületni hamarosan a "Sex & Shout" c. irományom, amiben rengeteget merítek majd a valóságból. (Próbálok valós eseményeket beépíteni, és a karakterek is saját valójuk alteregói lesznek.)

Feltehetőleg egyben fogom közzétenni, de az is megeshet, hogy több részben. (Már, ha sikerül tagolni...)
A történet Hamburgban fog játszódni, amikor még a Beatles hat tagból állt, John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, Pete Best, és Stuart Sutcliff. 

Többet nem is szeretnék lelőni, legyen meglepetés.

Mivel tudom, hogy a tinit többsége még azt sem tudja ki is ez a négy kis mocsok:
 - John Lennon, akire a legjobban hasonlítok,
 - Ringo Starr, aki a kedvencem,
 - Paul McCartney, aki a szerelmem,
 - George Harrison, aki a legcukibb.
ezért megértem, ha nem várjátok túlzottan.







Erre a válaszom ez a szám:





Források:
Rd.hu ; Ungvári Tamás: Rock, rock, rock ; A Rock mesterei ; (Remélhetőleg Beatles-biblia)


Köszönöm a figyelmet! ☺

2 megjegyzés

Raven Stark írta...

Szia. :)
Én személy szerint nagy The Beatles rajongó vagyok, szóval amikor megláttam, hogy hazai fronton is készül valami iromány nagyon megörültem. Kíváncsian várom :D
Oh, és ha lenne kedved beszélgetni rólunk, vagy valami nyugodtan üzenj. :D

MoonlighTie írta...

El sem tudod képzelni, hogy mennyire örülök ennek :) Már régóta tervezgettem, és feltétlenül írok majd, hogy beálljunk fangörlingbe :'''D